Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb een paar jaar geëxperimenteerd met planten in een border naast mijn terras. Momenteel lijkt het nergens naar, van al het spitten planten en veranderen... ik heb allerlei planten, maar zou er nu graag een soort bloemenborder van maken: zonnehoed, ridderspoor, vingerhoed, etc.
Het zou zonde zijn om een hoop planten uit te schuppen en weg te gooien. Daarom wil ik er graag iemand anders blij mee maken en hopelijk kunnen ruilen voor zaadjes.
Ik heb een helleborus, wat hostas, enkele lage roosjes, vetplanten, pioenen, een rozemarijn, carex (zegge), etc etc te geef. Ik zal foto's posten van de dingen die weg mogen
Hey leuk dat je dit even opt forum zet.. Ik heb zelf nog zaadjes van klaprozen en korenbloem liggen. Deze wil ik je gerust wel geven het kwam uit een pakket bij en vlindermengsel.. Heb ik nog geen euro betaald dus geef het zo wel mee.. Alleen vraag ik me dan af vanwaar je bent.
Ja das goed je laat maar weten wanneer je eens kan passeren of in de buurt bent.. Ik vond die hostas trouwens ook heel mooi.. Laat maar weten wat je wilt voor 3 stuks.. Of is da 1 volledige?