menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaden

Ga naar meest recente reactie

rialle

Rialle

Hallo mensen,
Ik heb een plant in de tuin staan en ik weet niet wat het is. Hij zit vol met zaaddozen dus wie er binnenkort zaden van wil kan er krijgen. Eens kijken of ik de foto goed geplaatst krijg........
Wat is d [afbeelding verwijderd niet-https]it?

Groetjes, Rialle
maandag 11 juni 2007 - 03:10
rialle

Rialle

Hoeraaaaaaaaa! Het is in een keer gelukt om een foto te plaatsen dankzij de hulp van Kurt.

Rialle
maandag 11 juni 2007 - 03:13
gille

Gille

Zou je alstublieft zo'n zaden willen fotograferen of je moet eens kijken op deze site:
http://www.xs4all.nl/~emmys/WEB-tuin/nl/zadenopvang.htm
Gewoon kopieëren en plakken in de adressenbalk, de bovenstaande link.
maandag 11 juni 2007 - 03:18
rialle

Rialle

hallo gille, hier een (beetje onduidelijke) foto van de zaden.
[afbeelding verwijderd niet-https]
Ik heb op de site gekeken die je me aangeraden hebt maar het is een beetje moeilijk te zien omdat ze alleen de zaden laten zien en niet de bloemen. Ik meen dat ik de delphiniumzaden herkende, maar als ik dat dan opzoek op internet komen er wel bloemen die erop lijken maar niet die wat ik heb.
Nou ja, misschien kun je aan de zadenfoto zien welke het zijn.
Alvast bedankt zover.
Groetjes Rialle
maandag 11 juni 2007 - 04:48
rialle

Rialle

Ben er inmiddels achter dat het de monnikskap is die wordt aangeduid als de giftigste plant van Europa! Maar hij is wel prachtig.

Met vriendelijke groet
Rialle
maandag 11 juni 2007 - 05:19
rialle

Rialle

Er heeft mij ene Damy een persoonlijke mail geschreven voor monnikskap-zaden, maar ik kan je niet vinden hier op het forum (ook niet bij de leden) dus schrijf ik maar hier een berichtje.
Jou adres heb ik dus al, maar ik kan je niet persoonlijk terug schrijven.
DE zaden zal ik naar je opsturen als het zover is.
Graag heb ik ook wat van jou lupinen. Misschien dat je hier een berichtje kan achterlaten........

Groetjes Rialle.
maandag 11 juni 2007 - 20:46
rialle

Rialle

Er heeft mij ene Damy een persoonlijke mail geschreven voor monnikskap-zaden, maar ik kan je niet vinden hier op het forum (ook niet bij de leden) dus schrijf ik maar hier een berichtje.
Jou adres heb ik dus al, maar ik kan je niet persoonlijk terug schrijven.
DE zaden zal ik naar je opsturen als het zover is.
Graag heb ik ook wat van jou lupinen. Misschien dat je hier een berichtje kan achterlaten........

Groetjes Rialle.
maandag 11 juni 2007 - 20:48
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

hoi rialle
sorry ik was mijn gebruikers naam vergeten te ermelden
dus als je dan je adres zou doorgeven kan ik de lupine zaden doorsturen als ze rijp zijn
alvast bedankt Damy
maandag 11 juni 2007 - 21:59
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).