Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Beste Ines,
Wat zijn cosmos mooie bloemen zeg............Ben nog maar net dit jaar begonnen met "moestuinieren" en wil volgend jaar wat bloemen doen ! Zou jij soms wat zaad over hebben van verschillende soorten cosmos voor mij ? Indien niet ............geen probleem hoor ! Of moesten er andere leden zijn die zaadjes kunnen missen (ook van andere soorten bloemen) laat iets weten aub ! Vele tuingroetjes, Kwaakje
Hoi Kwaakje ik heb dit nu pas gelezen (niet veel tijd door een sterfgeval)
Stuur maar Uw adres met een mailtje voor verdere afspreken...komt wel in orde
Ja mijn oompje tuinman is gestorven en ik sta er voorlopig alleen voor in de tuin...
Ik zal cosmos zaadjes houden en later opsturen, nu zijn er nog geen alleen bloemkes hé nog een
beetje geduld...
Zeg boer boer en boer speeltie dat is daar al een hele kwekerij bij jullie!
Straks kunnen jullie naar de markten met jullie gekweekte planten.
Das een grote pluim waard en straks een dikke geldbeugel! proficiat!
Hallo Ines,
Vind cosmos prachtig. Zelf heb ik eentje met roze kleur.
Zou jij soms wat zaad over hebben van verschillende soorten cosmos voor mij ?
Indien ik u kan helpen met iets anders dan laat je het me maar weten, he.