Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Begin deze week werden er hier bij ons in het veld twee kleine poesjes gedumpt in een doos. De beestjes zijn mensen gewend en goed verzorgd. Ik schat dat ze zo'n zeven weken oud zijn. Daar wij echter al een poes hebben zijn we niet in staat deze te houden. Maar het zijn toch zo'n schatjes. Ze gaan reeds mooi in de kattenbak en eten zelfstandig. Is er iemand die deze beestjes(het zijn vrouwtjes) een thuis willen geven. Anders moeten ze naar het asiel en iedereen weet wat hen daar te wachten staat. Wij wonen in de regio 053 [afbeelding verwijderd niet-https]
De poesjes zijn inmiddels bij de dierenarts geweest en deze heeft ze ontwormd en onderzocht.
Allee mensen allemaal , toon jullie warme dierenhart , ik heb al veel goesting, maar heb er zelf zo al 4 lopen hier die hier "per ongeluk" terechtgekomen zijn! Heb daar nog geen moment spijt van gehad !
Die geadopteerde beestjes geven zoveel liefde en vriendschap terug !
Btw, het zijn prachtige poesjes, die moeten zeker wel ergens een goeie thuis vinden , spaar ze van een trip naar het aziel, met alle gevolgen vandien ocharme !
Onbegrijpelijk dat ze zo'n beestjes aan hun lot overlaten
Die rechtse is echt prachtig.
Ik hoop dat ze snel een goed thuisje vinden.
Succes alvast en chapeau voor jou dat je dit doet!!!!