Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Goeiedag, ik zie uw dat uw berichtje van vorig jaar dateert. laat u me iets weten als u opnieuw een valkparkiet te koop heeft, ik zoek een valkparkiet-vriendin voor mijn Koko...
dank!
Kattrien
tel. 0474/406.807
Hallo Kattrien ,
ondertussen ligt mijn koppeltje valkparkieten met eitjes ,dus binnen enkele weken zal ik meer weten.
Ik hoop dat je niet té ver afwoont om er eventueel een te komen ophalen.
gr
rodger
Hallo Kattrien,
voor het ogenblik heb ik drie jonge volwassen valkparkieten in het nest zitten ,twee geel gespikkelde en een grijze .Volgende week zullen die beginnen uitvliegen,dus ideaal om handtam te maken .
Ik neem straks eens een foto ervan.
De kooi moet toch minimum 50 cm hoog en breed zijn.
Als je interesse hebt stuur mij dan een mail.
groetjes
rodger
Hallo Roger,
heeft u soms nog een jonge valkparkiet teveel voor mij, ik ben op zoek naar een grijs mannetje. Ik heb een lutino pop zitten ( ze heeft gele parels aan de onderkant van haar vleugels , dus hebben ze me wijsgemaakt dat dit een pop is, hopelijk klopt dit?!) en nu zou ik graag voor haar een vriendje erbij hebben, ze voelt zich zo een beetje eenzaam tussen de andere parkieten. Kunt u me eens laten weten of u er nog eentje te koop hebt voor mij.
met vriendelijke groeten
Vicky