Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Een rose Clematis die reeds 14 dagen boeit, maar waarvan ik de naam niet ken; iemand een idee welke die zou kunnen zijn [afbeelding verwijderd niet-https]
Nigella,
hij lijkt een beetje op de clematis pillu ,maar er zijn meer dan 16OOO soorten clematissen,
daaom dat ik schrijf het lijkt erop maar ben niet zeker.
Gr Esem,
hoi, dit is de Hagley Hybrid, ik weet het zeker, staat bij mij momenteel ook in bloei
geweldige clematis.
na al jullie tips, heb ik via de foto's van Esveld inderdaad ontdekt dat het zowel op blad als bloem vergeleken die Hagley Hybrid is. Ik vind het raar want die had ik hier op een andere plaats, waar die nu niet bloeit. Maar deze heb ik ooit eens in de Liddl gekocht (zonder plantnaam natuurlijk). heb zelfs nog zo'n blauwe zonder naam ook
thanks allemaal en gerdaatje zeker voor de juistheid; maar ik vind het heel leuk dat als iedereen zo zoekt, we er kunnen komen