Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb onlangs een amandel boompje van ongeveer 1.80 meter gekocht bij het tuincentrum.
Omdat ik de tuin aan het renoveren ben, kan ik he nog niet in de grond zetten. Ik heb hem uit het zeer kleine potje gehaald en hem nu in een pot gezet van 45 cm in de diameter en 50 cm hoog.
Ik vind hem eigenlijk wel makkelijk staan in een pot. Mijn vraag was: Heeft het boompje kans van slagen in een pot? Of moet een dergelijk boompje echt in de grond staan?
als je hem ieder jaar in een grotere pot overplant en goed bemest met bv traagwerkende mestpillen en goeie potgrond geeft en zorgt dat de wortels niet in kringetjes ronddraaien kan dat net zo goed.
hij heeft allen wat meer aandacht nodig, alles wat hij normaal uit de grond haalt kan je hem geven.
dus moet kunnen
gr ing