Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
@ Marero de link werkt wel hoor ..gewoon copy en paste doen.
Net gaan kijken via de link die je had doorgegeven...en inderdaad beste dus in volle grond plaatsen.
De vraag is natuurlijk waar?..hier zie je mijn tuin, waar de foto op uitkijkt is het zuiden..links het oosten..dus de zon opkomt (zie de groene haag links..hier hebben we heel de middag zon .later gaat de zon helemaal rechts( zie foto ) onder.
Vooraan de foto heb ik wel plaats..links of rechts.Rechts onderaan in het hoekje..zie foto... zie je een aantal buxussen staan..daar zou ik hem eventueel willen planten.tegen de omheining aan.Waar zou jij hem het beset planten denk je?
Heb er een foto bijgevoegd..langs de andere kant rechts heb ik ook plaats..identiek van rechts.