menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kan image shack niet meer gebruiken...

Ga naar meest recente reactie

Jose47

Jose47

Hallo allemaal,
heeft er iemand een oplossing voor mijn probleempje : sinds vorige week heb ik een nieuwe laptop met Vista op. Als ik nu via Image een afbeelding wil plaatsen in mijn antwoordkader, lukt het kopieëren wel maar het plakken niet.
Ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd dankzij uitleg van Lysianthus maar het lukt maar niet....
Ligt dit aan VISTA of aan wat anders ?
Weet iemand van jullie raad ?

Tekst kopiëert hij probleemloos, plakken ook zonder problemen.

Josée
vrijdag 23 januari 2009 - 11:38
annis

Annis

Josee Zelf heb ik ook een aantal maanden een nieuwe laptop met Vista. Ik heb geen veranderingen ondervonden met het uploaden van afbeeldingen via ImageShack.

[afbeelding verwijderd niet-https][/img]

Hier heb ik het nog eens geprobeerd maar het gaat gewoon het zelfde als vroeger.
Het plakken doe ik met de rechtermuisknop, daar verschijnt een venster en hier kun je dan plakken aanklikken. Ik ben niet zo handig met de computer!

Annis
vrijdag 23 januari 2009 - 12:50
printemps

Printemps

hallo

een laptop met vista

ZEKER GEEN INCREDIMAIL instaleren
dan krijg je om de haverklap witte schermen(uitvallen)

mvg
an
vrijdag 23 januari 2009 - 13:32
Jose47

Jose47

Hoi Annis,

Als ik kopieer en ik klik dan met de rechtermuisknop staat 'plakken' niet in het vet zodat ik het niet kan aanklikken..... ik vind dit heel raar want met tekst gaat het wel ??? Ik geraak er maar niet waar het aan kan liggen. verder werkt VISTA prima.


Hoi An,
Ik installeer niet zoveel op mijn pc maar bedankt voor de tip, dit zal ik zeker niet doen.

Groetjes
Josée

Ik heb nog een paar maal geprobeerd, het lukt me niet .... niet met een aangesloten muis en niet met de muis van de laptop??
vrijdag 23 januari 2009 - 13:57
Pieter

Pieter

Waarschijnlijk heb je het al geprobeerd, maar voor het geval van niet toch even dit. Probeer eens te kopiëren en plakken met ctrl-C en ctrl-V, bij mij lukt het in een zeldzaam geval ook al eens niet om iets te knippen/plakken via het snelmenu van de muis, maar met de sneltoetsen lukt het dan wel...
vrijdag 23 januari 2009 - 16:34
Jose47

Jose47

Hoi Pieter, dank je voor je antwoord, maar ik heb dat ook àl geprobeerd .... lukt ook niet .....

voor dit nieuwe forum werkte het perfect ..... of ligt het dan toch aan mijn nieuwe laptop??

Josée
vrijdag 23 januari 2009 - 17:17
Jose47

Jose47

Ik hoop van niet, het rare is dat het alleen bij Image is
vrijdag 23 januari 2009 - 21:24
Esem

Esem

Ik werk ook al geruime tijd met vista en ook nog geen probleem ondervonden met image sch.

Hier een voorbeeld van de upload.

gr eddy

[afbeelding verwijderd niet-https]
de X omdat ik voorlopig geen andere foto in mijn bezit heb;alleen maar om te laten zien dat ik geen probleem heb met image shack.
maandag 9 februari 2009 - 00:00
Jose47

Jose47

Hoi Eddy, 't is al efkens geleden dat ik nog geprobeerd heb, ik zal eens zien

.... nee 't gaat nog altijd niet. Kopiëren wel maar 'plakken' niet

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]

Nu dus wel, ik heb het gevonden,als ik met de muis van mijn pc werk lukt het, gebruik ik een afzonderlijke muis daar gaat het niet mee ....
[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 9 februari 2009 - 09:14
printemps

Printemps

hallo

ben blij dat het nu lukt
maar het is wel raar dat het enkel met de touchpad gaat
zeer raar narmaal gezien moet dat toch hetzelfde zijn

en nog iets raar
en verdwijnen antwoorden van mij op dit forum
denk dat iemand mij niet kan luchten ofzo
of mag ik niet zeggen 'zoek eens op een PC forum'



mvg
an
maandag 9 februari 2009 - 23:11
Esem

Esem

Raar José ik werk ook met een draadloze muis en hier werkt alles perfect.
Zou er dan wat mis zijn met de aansluiting van de muis?
Is of was het ook een draadloze of een gewone muis waar het niet mee lukte?
Ach ja het voornaamste is dat het weer terug gelukt is foto's tz plaatsen.
gr Eddy,
dinsdag 10 februari 2009 - 10:48
hannibal

Hannibal

Hallo, niks zo slim als een mens. Hij (soms zij) moet soms eens nadenken.

woensdag 11 februari 2009 - 21:20
Jose47

Jose47

Hoi Eddy,
Het is geen draadloze, ze was er gratis bij bij aankoop van de laptop... raar maar waar het ligt daar aan .... ik ben binnenkort jarig en een draadloze staat op mijn verlanglijstje, dus ik zal dan laten weten of het daarmee wel kan.

Ja Hannibal, ne mens wordt wat ouder hè ... en dan gaat het denken soms wat langzamer


Josee
woensdag 11 februari 2009 - 21:44
Boerke

Boerke

An,
Dat is wel raar dat uw antwoorden verdwijnen. Normaal kun jij alleen je berichten wijzigen.
Soms gaat bij mij de foto niet mee met het gebruik van EXTRA FOTO m 1 enkele foto te plaatsen .Op de andere manier gaat het altijd.

vrijdag 13 februari 2009 - 21:30
Esem

Esem

An,als dat zo zou zijn dan vind ik dat echt wel van een heel laag niveau,wij als Moderators kunnen wel antwoorden en of vragen verwijderen en of verplaatsen,maar nu zomaar iemands mail verwijderen zonder rede ,om ofdat er iemand je nu zou kunnen luchten???
Ik heb mijn twijfels maar je kan natuurlijk niets uitsluiten.
Ik ben alvast niet de schuldige.
Trouwens verwijderen doe ik niets,hooguit soms eens een topic verplaatsen zodat er zo mogelijk meer antwoorden op zouden kunnen komen,en dit alleen maar om te helpen.

Gr Eddy,
vrijdag 13 februari 2009 - 23:00
printemps

Printemps

@ jose 47

misschien moet je uw touchpad uitsckakelen
dit doe je door op de FN toets en bij mij F7 in te drukken
weet niet of dit op alle laptops hetzelfde is maar er staat een handje in een rechthoek op
er zijn wel meer PC's die flippen op 2 muizen of 2 toetsborden
waarschijnlijk is het dan opgelost

mvg
an
zondag 15 februari 2009 - 15:29
Jose47

Jose47

Hoi An, bedankt voor de tip ik ga het zeker uitproberen.
Groetjes en een fijne zondag.
Josee
zondag 15 februari 2009 - 17:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).