menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kleiner dan springzaad.

Ga naar meest recente reactie

Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Dit onkruid heeft stiekem overal zaadjes uitgestrooid. Het is kleiner dan springzaad. En het is geen slaapkamerliefde. Die ik ook heb staan. Wat zou het kunnen zijn. Het zijn mini rozetjes.

Algemene Vragen ivm het Forum

maandag 9 september 2024 - 10:58
Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Je ziet dat hij al zaad maakt. En best lange wortels in de grond. En ik denk dat je best diep moet schoffelen anders heb je een heel tapijt. Zoals nu.

Algemene Vragen ivm het Forum

maandag 9 september 2024 - 11:08
Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Deze is beter te zien. Stond in de schaduw. En de bovenste had zich ook al vastgezet in de grond.

Algemene Vragen ivm het Forum

maandag 9 september 2024 - 11:20
LT
maandag 9 september 2024 - 13:59
LT

LT

Dit staat hier ook overal. Regelmatig handmatig uittrekken remt hem enigszins af.
maandag 9 september 2024 - 14:07
Joukje Smeding

Tekst aangepast

Joukje Smeding

Bedankt Lou. Klink lekker gezond. Maar te klein om te oogsten. Zal flink zijn om hem te pakken te nemen. Help!! Het oranje tipje kun je vaak zien bij dit plantje. Dus ook nog iets positiefs. In het voorjaar heb ik wel overal pinksterbloemen vóór de bloei uit mijn tuin gewipt.
maandag 9 september 2024 - 14:14
LT

LT

Ja Joukje, eetbaar. Familie van de tuinkers. De jonge blaadjes zijn het lekkerste
maandag 9 september 2024 - 16:31
leerling

Leerling

Een éénjarige eetbare grondbedekker. Wat wil je nog meer?
dinsdag 10 september 2024 - 00:51
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).