nog eventjes een reactie,het blaffen van een hond is niet altijd omdat ze opgesloten zijn , doglover zijn honden lopen buiten, maar als er katten op hun domein komen , gaan ze te keer als zotten , logisch, het zijn wakers ,wie er natuurlijk mee geconfronteerd word , zit er mee, ik kan er van meespreken , zoals ik al zegde , de boer bij ons ,zijn 2 honden blaffen de godsganse nacht en dag, ze zitten buiten, maar bij de boer is er altijd licht en beweging, ze waken,en naar het schijnt horen wij die alléén, dus begin daar maar me te discussiéren, daar kunt ge niks tegen beginnen,mijn honden hoor je nooit, alléén, als er buiten katten lopen op de hof, of als er iemand te dicht tegen hun domein loopt,logisch , ze waken , als ik het hoor , ga ik kijken wat er is , en geef hen een bevel om te stoppen, wat ook gebeurd, het is wat ge hen gewoon maakt,
doglover, uw gebuur kan je niet hinderen om een hond te kopen , mischien voor de lieve vrede eens een honden terapeut zoeken , om te zien wat ge daar eventueel zou kunnen tegen doen , ge ziet dat soms op tv,en dat lukt daar toch , maar het laat niet uit ,dat hij geen eten mag over de omheining gooien , want als de hond een vergiftiging zou krijgen of iets anders ,en ge hebt bewijzen dat hij eten gooit , is die verantwoordelijk, want UW hond loopt niet op zijn hof,dus , maar misschien zou ik toch eens zien wat je honden doen ,en waarom zoveel kabaal, blaffen die ook s'nachts, staat uw buur steeds aan de omheining, het zouden reden kunnen zijn waarom ze zo doen , en leg het op foto , dan hebt ge altijd bewijzen, want als je buur de honden staat te jennen aan hun omheining ,is hij wel dik in de fout ,hopenlijk een goede oplossing he
sandy
als ge last hebt van de uitwerpsels van uw buur zijn hond, de millieu polite opbellen, dat lukt altijd, ik heb dat ook gedaan , maar met een composteerput van de buur,het gaat hem niet om wat er was, maar wel om de stank , ik heb die mannen laten komen om de stank en het vuil te laten constateren, er werd een pv opgemaakt, en de klacht ging naar de instantie, een maand nadien ,kreeg ik bericht dat de klacht gegrond was, de buur heeft zijn composteerput moeten aanpassen en zien wat hij erin gooide, want alles mag niet ,zeker geen gras , want dat werd methaan , (een geur om te sterven) de buur was er niet graag bij , wat heen en weer geroepen , maar na een tijd is alles weer goed gekomen , hij zag zijn fout in , dus niet opgeven he,persoonlijk heb ik nooit iets met de buren , een goeie morgen en avond , en hoe is het weer enz , maar ik let wel op hoe dicht een buur komt, en inderdaad soms (in uiterstenood hebt ge een buur nodig)ik let ook wel op de katten en kippen van onze buur, doe zijn brievenbus leeg , dit alles als ze op vakantie zijn , maar verder gaat voor mij de liefde niet hoor, en zo vind ik het goed, er zijn dan ook nooit discussies,we delen ook de kosten voor de omheing, zodoende moet niemand zeggen ,het is mijn omheining, het is voor elk de helft ,daar is dan ook geen woord over, dus blijven we goede buren
groetjes
summer