menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Agapanthus krijgt in september 2e bloei

Ga naar meest recente reactie

Lilian

Lilian

Vandaag zag ik tot mijn verbazing dat de agapanthus zijn 2e bloei krijgt in september.
Drie bloemknopjes zijn er al te zien, ik dacht dat ze maar een keer bloemen krijgen

groetjes lilian

[afbeelding verwijderd niet-https]'/>
woensdag 12 september 2007 - 19:55
rialle

Rialle

Nou Lilian, dan bof jij maar!

Groetjes Rialle
woensdag 12 september 2007 - 21:04
Jeannette1

Jeannette1

Ja Lilian, dat is dan zeker een surprice, net als de envelop, die ik van je mocht ontvangen!!!

Ik wens je nog veel suc6 en hoop, dat ze echt goed uitkomen!

Bedankt voor jouw zaadjes Lilian, hopelijk krijg ik volgend jaar net zo veel suc6 als jij hebt.

Nogmaals bedankt, Jeannette
woensdag 12 september 2007 - 21:14
annis

Annis

Nou dat is zeker boffen. Bij mij toch geen tweede bloei, jammer.
donderdag 13 september 2007 - 08:43
Tessaria

Tessaria

Hallo allemaal,
Ik ben Ria, hartstikke gek van alles, nou ja, bijna alles, wat er bloeit en groeit. Ik ben hier nieuw, en moet bekennen, dat ik nog niet eens een tuintje heb. Ik heb een terras van ongeveer 30 vierkante meter, 5 hoog, hoop snel te verhuizen naar een huisje met een echte tuin.(dat is ook de reden, dat ik bijna niets aan mijn terras doe) Mijn boekenkast is gevuld met vele maandbladen over bloemen en planten, boeken daarover heb ik ook genoeg. Ze zijn al wat ouder, maar tuinieren blijft nieuw! Voorlopig moet ik me dus even tevreden stellen met schrijven over mijn grote hobby.
Tuin-groetjes, Ria.
donderdag 13 september 2007 - 10:15
Tessaria

Tessaria

Sorry, hier is Ria weer.