Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Eindelijk nog eens prachtige nazomerdag, hier in Limburg nu 21° en mooie blauwe wolken. Daarom gaan we de PC nu even uitzetten en de natuur in. En genieten van deze mooie dag. Voor iedereen hetzelfde gewenst.
Het was gisteren inderdaad een prachtige dag.
Hadden wij geluk ! Het was reunie van alle nichten en kozijns (neven) bij mij thuis.
Allé, alle, we waren met 12.
Heerlijk buiten genoten van koffie en taarten en daarna een wandeling gemaakt, gewoon in lichte kleding. Zaaaalig.
Daarna nog lekker kunnen bijpraten aan tafel ...
Hier (Edegem) begint het zonnetje goed haar best te doen.
De stoom komt al van de lavendelstruikjes en de poezen (van de buren) liggen te zonnen op ons houten tafeltje.
Zij genieten, nu wij nog !
Ja, op het weer kan altijd wel iemand mopperen, het is nooit iedereen naar de zin.
Maar bedenk, dat het maar goed is, dat we dat niet zelf kunnen regelen, dan was er nog meer oorlog.
Wees blij met wat je krijgt, het is gratis en kost geen moeite.
Al gaat regen snel vervelen: achter de wolken schijnt altijd de zon. En: zijn er geen ergere dingen dan regen?
Na een ganse nacht geregend te hebben en nog een stukje van de ochtend, is het hier nu volop zon.
Eindelijk zou ik zeggen.
Nogthans was het vrijdag en zaterdag ook een uitstekend weertje hier in de Kempen .
Terwijl ik dit hier aan het typen ben vallen er weeral terug de eerste regendruppels van de namiddag
gr Eddy