Jeannette ,
knap gedaan , toch even schrikken dat het
er zoveel waren .
we zagen ze alle dagen verschijnen ,maar als je ze
tesamen ziet zijn het er echt wel veel
en de dubbele heb je er dan nog vantussen gelaten !
mooi zo'n overzicht ,er zitten echte pareltjes tussen he!
proficiat met uw werk .
Jeannette ,ik hoop dat met je broer en zus alles goed gaat .
groetjes
Krissie
Bedankt voor je belangstelling Krissie, mijn broer is er nog lang niet en de zwaarste operatie komt waarschijnlijk pas in mei dit jaar.
Hij krijgt eerst nog een dottering en dan wordt er als hij weer een beetje opgeknapt is een soort cameraatje ingebracht bij zijn hart.
Pas daarna krijgt hij een nieuwe hartklep, maar omdat ik daar al een broertje (9 maanden oud geworden), had die daar aan overleden is, wil men géén risico lopen en doen ze alles héél voorzichtig!
Daar zijn wij allemaal erg blij om, dat begrijp je wel.
Wat mijn zus betreft, daar hebben ze donderdag een besparende borstoperatie gedaan en ook haar Lymfklier weggehaald.
Volgende week op mijn verjaardag, moet zij weer naar het ziekenhuis om enige hechtingen te laten verwijderen, maar de uitslag van eventuele uitzaaiïngen krijgt zij pas later.
Ook het sorteren op soort.....
Daarna nog bij Picasa 2 de collages maken en daarna bij ImageShack op maat maken voor dit Forum!
MET LIEFDE EN GEDULD (erg veel geduld) KWAM HET TOCH ZOALS IK HET IN MIJN HOOFD HAD!!!
Lieve mensen allemaal, ik hoop van ganzer harte, dat jullie hier echt van genieten!!!
Wie wil kan ze uiteraard opslaan bij zichzelf!
Leuk hé Lysianthus om je manneke in een collage te zien???!!!
Goed gevonden Minouke, maar had ook niet anders van jou verwacht, zoooooooooo attent!
Had je Ger ook nog gezien in diezelfde collage???
Groetjes, Jeannette