Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
efkes vermelden dat de mensen die van mij wat zouden toegestuurd krijgen een beetje langer zullen moeten wachten.
we hebben hier brand gehad en ben nu dus effe van de kaart en moet vanalles regelen.
iedereen zal wel krijgen wat beloofd is,maar graag beetje geduld AUB8
eerst effe bijkomen van de schrik en de emoties...ik voel me een slappe dwijl op het ogenblijk.
Jezus Cetinel!
Toch niemand gekwetst?
Is de schade groot?
Nogal wiedes dat je van de kaart bent!
Hopelijk is het niet te erg en allemaal gauw te herstellen en te vervangen?
centinel,
hopelijk heb je niet teveel schade,en is alles beperkt gebleven,wat niet wegneemt dat het steeds weer een ramp is als je zoiets moet meemaken.
Sterkte en hopelijk is de schade beperkt.
Gr Eddy,
[afbeelding verwijderd niet-https]
ik kan maar al te goed begrijpen hoe verloren je je voelt!
'k Heb het zelf al 2 keer meegemaakt, eens bij mij thuis en eens bij mijn zus!
Het is een vreselijke ervaring... maar als ik je genoeg leren kennen heb via dit forum, ben jij geen vrouwtje om je koppeke te laten hangen,niewaar!
Ik wens je héél veel sterkte om er opnieuw tegenaan te gaan en om alles te kunnen verwerken, want dàt duurt ook nog efkes!
Hou er de moed in en hou ons, nu en dan, een beetje op de hoogte hé, want we leven hier allemaal intens met je mee!! [afbeelding verwijderd niet-https]
Wat een afschuwelijke schrik zal dat geweest zijn, en dan krijg je nog eens de nasleep ervan.
Ik hoop dat jullie zelf ongedeerd zijn, en dat de schade snel hersteld zal zijn.
Sterkte, meid!
Veel moed en sterkte Cetinel..................ik begrijp je ook , 'k heb over 2 jaar brand gehad, 'k kan er dus over meespreken.
Als je hulp nodig hebt en het is mogelijk om een handje toe te steken , mag je op me rekenen, laat maar iets weten.
Mijn grootste angst is altijd om huisbrand te moeten meemaken,
in mijn omgeving heb ik gezien hoe die mensen vele dierbare herinneringen verloren zijn,
hopelijk ben je niet teveeel kwijtgeraakt, ik wens je heeel veel sterkte toe.