Dankjulliewel voor de vriendelijke & leuke commentaren!
Ja, het zijn er heel wat zo zes, maar toch, stuk voor stuk zijn ze natuurlijk niet meer te missen. Altijd opletten waar je loopt, ze liggen in huis en als het mooi weer is staat de buitendeur gewoon open. Dan kunnen ze de tuin in en is het meestal een gezellig op en neer geloop. Dan te bedenken dat het Shetlandertje dat we opvangen ook gewoon los loopt hier en meestal aan de achterdeur komt staan omdat ze dan kan 'binnen kijken'.
Héél veel plaats hebben we niet, het is een kwestie van efficiënt omgaan met de tuin die we hebben, zo'n kleine 11 are. Natuurlijk moet je met zoveel dieren in en rond huis ook alles goed bijhouden, dus dagelijks zoeft de stofzuiger hier door het huis en dweil ik de boel. Buiten is het een paar keer per dag rondlopen met emmer en schep, maar moet zeggen dat sinds de honden rauw eten hun stoelgang veel minder is geworden... Had er al over gelezen, dat het zo gezond zou zijn en nu ze het eten kan ik dit enkel beamen. Een aanrader voor ieder die honden heeft, géén brokken of blikvoeding meer, maar rauw vlees, aangevuld met rijst, pasta of brood.
En soms dan loopt alles hier los, inclusief de varkens, maar dan is het wel opletten geblazen, want in een mum van tijd wroeten ze alles om en eten ze al mijn bloemen en planten op!
[afbeelding verwijderd niet-https]