Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
ik ben echt heel vlijtig in de moestuin bezig geweest.
de bloementuin alle eenjarige eruit gehaald de hoge zoete aardappel helianthus go
goed vast aangebonden ,de lege plekken opgevuld met asters delfinium en een witte
aconitum.afgelopen maandag ben ik op de vlucht gegaan voor de regen maar
vandaag was het mooi weerheb een heel stuk schoon gemaakt en raapstelen veld
sla gezaaid. mijn moestuin maatjes houden me wel van het werk af maar dat
vind ik niet erghet is er altijd erg gezellig. als er weer een droge dag voorspeld
word dan ga ik weer verder met de rest van de tuin.
Zijn jou eenjarige al uitgebloeid dan ???
Hier doen ze nog flink hun best !!!
En wie zijn jou moestuin maatjes ???
T' kan deugd doen hé als ge eens lekker kunt door werken.
toevallig heb ik vandaag mijn moestuintje weggehaald, als je alleen bent heb je vaak veel te veel, en de mensen waar je tegen zegt dat ze mogen plukken zie je ze voorlopig niet terug, ze gaan het liever kant en klaar in de supermarkt halen. ik ga alles nu met bloemen en planten zetten, is ook leuk!
adje, als het nog niet zo goed lukt geeft dat niet hoor, je kan ook altijd een berichtje sturen naar kurt en die gaat dat zo voor je doen, hij is echt de redder in nood
nientje