Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
wat kan ik doen tegen deze muizen 'afgravingen'? ik ben bang dat ze de wortels aanvreten.
eerst was het alleen maar op de veranda, maar nu ook binnenshuis.
ik ben erg blij met uw tijdschrift en de regelmatige berichten online.
ellen reints
ik had het de laatste dagen zó druk dat ik je zelfs nog geen (oh schande!!) welkom geheten heb!!
Dus doe ik het alsnog...
Van harte [afbeelding verwijderd niet-https]
op dit uiterst interessante en reuzeleuke, maar zwaar verslavende tuinadvies!!
Bedankt voor je leuke e-mailtje!! Ik woon idd. in een mooie groene streek en, net als jij, heb wij (mijn echtgenoot en ik) légers vogels en vogeltjes in mijn tuin. Daar kan ik ook zó van genieten!
Met al de fijne mensen hier op het forum, zal jij je ook wel vlug thuis voelen.
Je kan ons zelfs al helpen met bomen te planten, hier in de tuinbabbel, op de 'GreenQuizz 1.000.000.000 bomen' topic als je wilt!
Nu ga ik toch vlug slapen, tot volgende keer,
Matabish.
ik heb iets met bomen. ben niet van koninklijke bloede, hoor. ons uitzicht is erg prachtig. we hebben hele grote, oude bomen voor de deur. in de zomer (uit het raam kijkende) zitten we a.h.w. in een bos en in de winter steken de kale, 'zwarte', grillige takken af, tegen de grijze hemel. verder is er een groot plantsoen en
(erg leuk) een speeltuin met een zandbak. men laat hier speeltjes (fietsjes, stepjes e.d.) achter, als de eigen kinderen te groot zijn hiervoor. de nieuwgeborenen komen hier met vader of moeder en worden dan 'losgelaten' op dat speelgoed. het is nieuw voor ze, dus machtig interessant.
op mijn veranda kan ik geen bomen planten, maar heb wel erg grote planten staan: 2 oleanders, manshoog, 2 deutzia's, manshoog, kamperfoelie idem, boeren jasmijn idem. verder: amstoeria, aalbes, palm, japanse kers en nog wat ongeregeld.
wordt vervolgd.
tot volgende keer.
ellen