Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
woohoow!
hallo iedereen...
Ik heb er ook zo maar even 3 maand over gedaan om mijn paswoord
terug te krijgen....
telkens ik een mail met paswoord opvroeg kwam ie in mijn spam terecht.
update: ook dit jaar ga ik er weer eens serieus invliegen met zaaien!
Ik heb me vaker afgevraagd wat er vorig jaar van je grootschalige zaaiproject is geworden. Maar ik heb er eind vorig jaar en begin dit jaar ook een paar maanden uitgelegen, dus misschien heb ik het daardoor gemist.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk.........
Rialle,
Maar jou hebben we ook wel gemist hoor! je paprikaatjes zijn goed aan de groei,ik laat later wel eens een foto zien als ze uitgeplant zijn in de tunnel,maar ze doen heel erg hun best.
Grtjs
Mia
Hallo Cavati, heel fijn dat jij ook weer terug bent!!
Stillekesaan komen alle vrienden terug, gelukkig!
Het was de laatste maanden èrg stil hier op het forum maar het begint nu wat te beteren,
al missen we toch nog een aantal vrienden.
o.a. 'dauwtrapper'...is ook al een tijdje geleden, 'wolfke' en nog een paar anderen.
Of ze zouden allemaal in een 'afkickcentrum' moeten zitten! [afbeelding verwijderd niet-https]
hoihoi iedereen
ja het project vorig jaar was zeer mooi hoor
ik heb er toen direkt fotos van op het forum gezet
ik zal es kijken welke ik nog kan terugvinden
Op enkele heftige diefstallen na.... maar daar heb ik toen al genoeg over geklaagd...
daarom: dit jaar alleen maar zaaien...
ik heb bij "bloemen en planten" de lijst neergeschreven van de bloemen die we dit jaar gaan zaaien....
er is vorig jaar heel wat gestolen...
quasi alle witte papavers die we geplant hadden zijn een week nadien uitgegraven, 10 van de 12 alliums, ongeveer 1/5 van de stokrozen, zelfs een struik!
En dan nog heel wat mensen die de zwarte korenbloemen zo mooi vonden dat ze maar uittrokken en meenamen, waardoor gans het effect weg was....
ja, van zoveel minachting voor andermans creaties...daar gaat idd je haar van recht staan! Spuit er dit jaar wat op zodat ze, bij aanraking, minstens 14 dagen "'t vliegend koper" krijgen!!
Of sprinklers zó plaatsen dat ze in gang schieten als iemand té dicht komt?
Och, het heeft allemaal geen zin, 't is gewoon gemeen dat er mensen zijn die zoiets doen! Daar moet je toch laag voor gevallen zijn...vrààg toch gewoon waar je ze kan krijgen, inplaats van andermans mooie werk te vernielen!!
Da's nogal een voorbeeld voor de jeugd!!
Hallo Maskes en Mannekes,
ik ben nog steeds op deze aardkloot te vinden. Het tuinseizoen is voor mij weer begonnen en ben dan ook vandaag weer 's serieus in de tuin begonnen. En dat brengt natuurlijk ook weer een bezoekje aan dit forum mee.
Vrolijk Pasen (ik heb nog 1 dag ) Tja, dan moet je maar in Nederland gaan werken, hedde gullie da ok!!
groet,
Dauwtrapper