menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een grote DANKJEWEL...

jufnaatje

Jufnaatje

Aan eigenlijk vrijwel iedereen op dit forum. Omdat jullie zo lief zijn en altijd met je tips en goede raad klaar staan. Maar ook voor jullie digitale schouders... En voor jullie begrip voor het feit dat er beginners en gevorderden zijn op tuingebied en ieder op eigen niveau aanmoedigen...

Eigenlijk grote hulde voor iedereen. Maar dit berichtje werd me eigenlijk ingegeven doordat de eerste bloemen aan mijn Mirabilis Jalapa's zitten. Zaden die ik heb gekregen in een rotperiode en die alles een klein beetje vrolijker maakten. Dit zijn van die foto's waarop je wacht om ze te kunnen laten zien (sorry voor de slechte kwaliteit...

Mijn directe dank aan Rita1960 en Annis. Maar in de periode september-nu ook aan Ernestine, Butterflyke, Annd6, Thanja, en alle andere lieverds die ik nu nog vergeten ben...

Tuinbabbel

donderdag 15 juli 2010 - 15:53
jufnaatje
donderdag 15 juli 2010 - 15:53
jufnaatje

Jufnaatje

Hoi Tuinfairy!

En jij bent dus innderdaad 1 van de anderen die ik vergeten was...

X
donderdag 15 juli 2010 - 18:02
Rita1960

Rita1960

Hi Juf Naatje,

en hier weer een schoolvoorbeeld de leerling overclassed de meester
Hier nog geen bloemknoppen in de Mirabellis j.
Mooi dat ze het zo goed doen bij jou! en als ze 's avonds in bloei komen dan er met de neus boven gaan hangen.. ze geuren heerlijk.

groetjes,

Rita
donderdag 15 juli 2010 - 22:05
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).