menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Nieuwe aanwinst

Ga naar meest recente reactie

Gehenna

Gehenna

Een muurkas voor de Chilli pepers
Deur, raam, verluchting, clips om steunkoorden en zonwering aan te hangen. Uitbreidbaar ook ... dus moest de tuin ineens groeien ...

Gratissimo, da's nog het best van al!!!

Tuinbabbel

vrijdag 22 juni 2012 - 22:04
minouke

Minouke

oh oh je zult in vuur en vlam staan Gehenna ik heb al genoeg aan een 1/2 pepertje bij het bereiden
vrijdag 22 juni 2012 - 22:11
Gehenna

Gehenna

Ik eet ze niet hoor Toch niet de hele pikante.
Ik mag ze wel schoonmaken en pikante sausjes van maken
vrijdag 22 juni 2012 - 22:39
Boerke

Boerke

Mooie kas.
Vorig jaar eens pepers en paprika's zowel buiten als in de serre gezet. Vorig jaar was het nu wel beter weer als nu. en......Buiten meer vruchten als binnen.
Paprika-planten kwamen tot het dak en enkele paprika's aanwezig. Buiten nog geen 50 cm hoog en wel drie keer zo veel paprika's.
Vorig jaar zoveel pepers geoogst dat ik dit jaar geen gezaaid heb. Vorig jaar alles gedroogd en gemalen.
zondag 24 juni 2012 - 14:00
Gehenna

Gehenna

Idd! Die buiten deden het beter dan die in de serre. Tientalle pepers per plant, en ze bleven maar vrucht geven (sambal gemaakt)
Dit jaar is maar een beetje een trage groei. Misschien krijgen we volgende maanden zomer ...
Heb al een lijstje voor volgend jaar. De iets minder scherpe zodat ik er ook kan eten

Kas stond nog in't klooster in Wolvertem en we mochten ze gaan afbreken voor Residentie Mozart erop staat. Was nog van de vorige huurder. Zoiets moeten ze mij geen 2 X zeggen
zondag 24 juni 2012 - 20:09
Sarah

Sarah

Goh, mooi ding zeg.
zondag 24 juni 2012 - 21:52
Esem

Esem

En nu maar hete pepers kweken.

Een mooie kast/serre is het wel,en nog decoratief ook.

E.
zondag 24 juni 2012 - 22:04
Gehenna

Gehenna

Dank ja

En het regent niet binnen. Oef, ze heeft de proef goed doorstaan.
maandag 25 juni 2012 - 15:03

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon