Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Sorry, maar ik heb een hekel aan het begrip "grootte" van een foto uitgedrukt in de grootte van het bestand! Dat zegt mij niets!
De fotos uit mijn compactje van 20Mpx zijn alle maal tussen de 5 en de 7 MB (jpg). Ik kan die hier dus zonder probleem plaatsen?
Ze zijn dan wel 5500x3700 pixels groot! Een aantal mensen gaat daar niet kunnen mee lachen! denk ik! ha, met enig "gefoeffel" krijg ik wel een foto van 6000x4000 in een bestand kleiner dan 8MB!
Met een heel goed scherm haalt men ergens 1900x1200 pixels maximum, meestal echter een stuk minder, dat wordt lachen!
... Bravo stijns !! je berichtje om foto's groter tot 8 MB, op Digituin te brengen
zal voor velen onder ons positief ontvangen worden. We zijn niet allemaal met kennis van fotografie ed. gezegend ... ( minstens 1 bloemeke verdiend ! )
sja, een 8MB foto uploaden om die automatisch te verkleinen tot 450x300?
Er zit een vorm van logica in!
Nu ja, 't is hier ook de bedoeling niet dat er van de foto kwaliteit ook nog iets over blijft.
en als het aan de VN ligt wordt Sint Niklaas binnen kort verboden wegens racisme.
Jawel Kerstkind, nu blijkt het een storm in een glas water veroorzaakt door een madammeke die haar interessant wou maken, maar dus helemaal niets betekende
Was zelfs geen lid van de VN!!!