op het ogenblik ben ik ook aan het dubben over de voortuin,ook wij zijn aan het bouwen en nu zijn 2 regenwaterputten van telkens 5000 liter in de grond geplaatst.....
dat neemt natuurlijk heel wat plaats in waar je niet bepaald veel kan planten(niet diep genoeg voor de wortels)
de voortuin meet zeven op zeven maar aan de grens met de buren zijn dus de putten ingegraven(paar daagjes geleden)
effe een fotooke van hoe de "voortuin" er eerst uitzag
[afbeelding verwijderd niet-https]
bij de buren is er enkel wat gras,maar dat vind ik zo een kale bedoening,zo een put is ongeveer 2 meter in doorsnee??(zomaar effe een gok)
dus twee meter langs de buurman kan je niet veel planten,hoe kan je je tuintje dan indelen dat het toch mooi word en niet een vreemde bedoening?? je zit daar dan nog eens met die twee putdeksels,maar dacht van daar een grote plant in kuip op te zetten,die kan je dan verplaatsen als je er eens moest zijn...
ik zie daar bij ddejos ook zo een deksel denk ik??
laat je de plaats waar de put steekt dan ook vrij(enkel gras)of kan je daar eigenlijk toch nog wel wat zetten?
zijn er nog mensen die ook zoiets hebben en hoe hebben jullie dat dan opgelost??