menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Palmzaden

Ga naar meest recente reactie

cactusman

Cactusman

beste palmliefhebbers ik ben een volkomen leek op gebied van palmbomen -niet verwarren met een palmken uit steenhuffel - heeft er iemand per toeval een zaadje teveel en kan ik het krijgen misschien lukt het me om er eentje op te kweken alvast mijn beste dank daarvoor

norbert
donderdag 13 september 2007 - 20:57
ines

Ines

Hier heb ik alleen nog gekiemde zaden van de palm Trachycarpus fortuneii, bij interesse stuur maar een mailtje voor verder afspraken.
maandag 24 september 2007 - 09:31
u857287

U857287

dag ines
mijn vriendin vertrekt binnenkort naar Malta op vakantie (oktober + november), ik heb in de tuin een gekochte trachycarpus staan, maar wil toch eens proberen om nog eentje te zaaien
vind je rond deze periode nog zaden ?
groetjes
Lieve
maandag 24 september 2007 - 23:42
ines

Ines

Hoi Lieve ik heb nog gekiemde zaden....stuur maar een mailtje bij interesse. Ik laat de zaden nooit zolang liggen of het moeten een paar verloren zonen zijn
maandag 24 september 2007 - 23:48
cactusman

Cactusman

badankt ines hoe gaan we dat doen mijn e-mail adres desmetnorbert@telenet .be
dinsdag 25 september 2007 - 08:54
ines

Tekst aangepast

Ines

Zoals U hier Uw adres geschreven hebt is het onherkenbaar ergens zit een fout...ik kan U geen mail versturen.
Het beste is dat U een berichtje naar mij stuurt langs dit forum en dan trek ik mijn plan wel met de gegevens. Probeer eens het hokje bovenaan de berichten om mij een mailtje te sturen, het groene vakje met e-mail aan klikken (tweede groene vakje)...als het niet gaat roep dan even...
dinsdag 25 september 2007 - 11:46
yvesvdn

Yvesvdn

TIP TIP TIP

op deze site kan je 100!!! zaden kopen voor 5€
ik heb het gedaan, en na enkele dagen had ik de enveloppe thuis
50 trachy fortunei
50 washingtonia

http://users.telenet.be/sf15419/palmen.html
woensdag 26 september 2007 - 08:04
ines

Ines

Bij mij zijn ze gratis man! das nog een betere tip!
woensdag 26 september 2007 - 14:00
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).