Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hoe lang duurt het ong. voor een Thalia zijn bloemknop opent? ik heb de plant pas sinds vorig jaar en het is de eerste keer dat hij zal bloeien. ik wacht nu al 2 weken op de bloem maar hij wil maar niet openen...
Ik zelf heb de plant ook staan in de vijver en het duurt wel wat weken voor de knop uiteindelijk open komt, ze word eerst wat dikker en nadien komt ze open.
frans, de jouwe lopen inderdaad wel wat achter. ik denk dat de oudste knop aan het uitkomen is. er komen eerst juist gelijk verdorde blaadjes/fluisjes uit maar ik zie een blauwe bloem zitten