Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Het is een castanospermum australe, kijk maar eens naar de afbeeldingen bij google, het word wel een boom van een 12 m hoogte,op google vind ge voldoende info.
Daarom is de benaming ook fout wat betreft " Koalaplant " tuurlijk is dit géén Eucalyptus soort , hé matteke daarom vermeld ik "Koala's" eten E. soorten.
Heeft deze boom een 6 - vinger blad , kan je een foto plaatsen van een paar oksels met stengel en blad , liefst van de top genomen .
Ik zie 3 - stammetjes die nog niet gevlochten zijn , wat me een sterk doet denken aan een Pachira twisted / Aquatica Familie v/d Bombacaceae
het is een castanospermum astrale,maar dit is naar het schijnt de eerste maal in de handel als kamerplant, die zou normaal maar 35 cm hoog worden en in september gele bloemen geven, maar mijn plant is wel al 70 cm hoog , en nog geen bloem
het is een castanospermum astrale,maar dit is naar het schijnt de eerste maal in de handel als kamerplant, die zou normaal maar 35 cm hoog worden en in september gele bloemen geven, maar mijn plant is wel al 70 cm hoog , en nog geen bloem
groetjes
summer
Wat bij de plant hoort gaat het niet om, het is ook niet de eerste keer dat ze luchraak iets een label geven wat het niet is, misschien ff antwoorden o/d vragen .
Dan zijn we al een stap verder
groetjes
summer
Wat bij de plant hoort gaat het niet om, het is ook niet de eerste keer dat ze luchraak iets een label geven wat het niet is, misschien ff antwoorden o/d vragen .
groetjes
summer
grtz,
jipken ,
ik heb de foto's precies geplaats bij mijn eerst vraag , kent er iemand deze, dus helemaal bovenaan de topic, eentje is op uw antwoord gekomen , vraag nu niet hoe DAT komt, als ge dus de gevraagde foto's wilt zien , kijkt u dan even naar boven aub !