Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
he ,
ik denk dat je teveel water geeft of teveel voedsel
en als het dat niet is kan je altijd eens proberen een beetje magnesium te geven geeft de bladeren voedsel en kleuren veel groener
soms kan zonlicht ook de oorzaak zijn sommige passifloras kunnen niet in direct zonlicht je moet ze maar eens opzoeken op internet en de benaming van de plant invoegen bij google daar kan je ook info vinden waar men de plant het beste plaatst in de tuin
als sommige passifloras in direct zonlicht staan verbranden hun bladeren en dat kan bij jou ook de oorzaak zijn
bij de vijgenboom die ik trouwens ook staan heb mag in direct zonlicht maar ik denk dat daar het probleem zit in de bewatering vijgen hebben niet veel water nodig!!! j kan alvast daar eens voor informeren bij (peter bouwens de nieuwe tuin )
moet je eens opzoeken heeft verschillende soorten staan en die heeft er vast een betere uitleg voor
ale nog veel succes met je planten
groetjes smoke