menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Esimina triloba

Ga naar meest recente reactie

loucka

Loucka

Hoy

Bij Mertens(intratuin) in Olen kennen ze plant niet.Ook in Exotica kan men dit jaar geen pawpaw bemachtigen.Daar de kweek mislukt is.Hij heeft er nu wel gezaaid voor volgend jaar.
dinsdag 15 mei 2007 - 07:57
ballou

Ballou

Hey Loucka,
heb je ondertussen al een paw-paw gevonden ? Maar wil je een mannetje of een vrouwtje ?En hoe klein mag hij nog zijn ? Ik heb er nog een kleintje staan van de varieteit "sundowner "
Groetjes Maria
zondag 20 mei 2007 - 23:10
loucka

Loucka

Hoy Maria

Hoe kun je zien of het een mannetje of vrouwke is.Want deze die ik al heb is nog maar 40 cm groot
En waar woon je?
maandag 21 mei 2007 - 23:36
loucka

Loucka

Hoy Maria

Ik ben zeker nog op zoek naar Pawpaw,maar kan niets meer vinden.Die u nog staan hebt
hoe groot zijn deze?
dinsdag 22 mei 2007 - 06:53
marnix

Marnix

Beste,

vorig jaar heb ik er kunnen kopen bij en hij heeft er blijkbaar terug
want ze staan te koop op kapaza.
Van Driessche Johan
Oosterzele, in de provincie Oost Vlaanderen
0474/98.15.10

groetjes

dinsdag 22 mei 2007 - 14:59
RichardR

Tekst aangepast

RichardR

Hoi,

ik heb twee bomen paw paw's in mijn tuin van ongeveer 6 jaar oud. Dit jaar heb ik een vrucht aan één van de bomen. Hieft er iemand reeds vruchten gekweekt ?

Ook heb ik een shannon-boom in de tuin die ook dit jaar voor het eerst vruchten( 10-tal) heeft. Wanneer moeten deze geoogst worden ?

Hier is een foto van de vrucht zoals deze nu aan de boom hangt.

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 24 augustus 2007 - 19:44
Rudi

Rudi

heb dit jaar voor de tweede keer vruchten. moeten wel tamelijk vochtig staan en vorig jaar was niet bepaald vochtig. Ik heb dan ook een paar honderd liter water gegoten. Dit jaar stonden ze vvolop in bloei.

Shannon: ik heb een kaki (voor het eerst vruchten). Ze worden geoogst in de herfst. Ze zijn rijp als ze rood zijn.

Mvg
Rudi
maandag 27 augustus 2007 - 17:45
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).