Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
hallo iedereen heb hier een prachtige druivelaar in pot staan, nu de laatste weken is hij gestopt met groeien en heb een paar bladeren die aan't verkleuren zijn,
In boeken lees ik dat het een tekort aan voeding is ma het lijkt mij onwaarschijnlijk want ik heb zo'n 2 maand geleden druivenmeststof gegeven van DCM in korrelvorm. Wie ken't dit probleem of is er mss iemand die ervaring bij heeft ???Dank u hier enkele foto's
de pot is zo'n 20l en het is een druivelaar waar de hoofdstam er uit ziet als een bal van 20cm, dus een bollige stam waar een paar eenjarige scheuten aan zitten; de reden in pot is dat ik geen plaats heb voor hem in de grond kan zetten, zal later een foto zetten. . . maar wat zouden die kleuren op de bladeren dan kunnen zijn?? groetjes