menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welk type wandklimrek?

Thimo

Thimo

Hallo allemaal,

Dit is meer een vraag voor advies en niet zo zeer een probleem. Ik hoop enorm dat jullie mij kunnen helpen met het volgende:

Ik heb 2 druivenplanten in een grote van staan van ruim 110cm breed. Nu zijn die lekker aan het groeien en is het tijd om een iets van een rek neer te zetten waar ze tegenaan kunnen klimmen. Echter staat de bak 15 cm van de muur (die kan ook niet dichterbij) waardoor de normale clipjes van een wandklimrek voor planten te kort zijn. Nu vroeg ik mij af wat hier een goede oplossing voor zou kunnen zijn? Ik heb namelijk nog geen langere houders gevonden en ik zie ook weinig rekken die stabiel in een bak zouden kunnen staan. De bak is namelijk maar 50 cm hoog.

Hebben jullie ideeën of producten die mij hierbij zouden kunnen helpen? Al het advies is welkom! Overigens heeft de muur waar ze voor staan de structuur van een golfplaat en is van aluminium, dus een blokje hout ertegenaan schroeven is niet echt een optie.

Ik hoop op jullie tuinkennis en expertise, alvast bedankt voor alle reacties!
woensdag 17 juli 2024 - 20:41
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).