menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gezocht Pereskiopsis spathulata

Ga naar meest recente reactie

Naudin

Naudin

Beste forumgenoten,

Alhoewel deze oproep al eerder gedaan is, doe ik deze toch nogmaals, aangezien de vorige al van enige tijd geleden zijn. Ik ben op zoek naar een aantal (een stuk of 5) Pereskiopsis spathulata planten (geworteld of stekken), om zaailingen te enten (o.a. Lophophora spp.). Is er iemand die deze heeft en deze eventueel bereid is om deze tegen een klein prijsje aan mij te verkopen? Ik woon in omgeving Maastricht, maar ben over twee weken door de week ook in Leuven te vinden vanwege mijn studie. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Naudin
zondag 7 september 2014 - 22:00
Botanist

Botanist

Naudin, moest je vrijdag of zaterdag op de ELK zijn, ik zal er een 50-tal meehebben.
maandag 8 september 2014 - 23:58
Naudin

Naudin

Nee helaas, zo fanatiek ben ik niet haha..
dinsdag 9 september 2014 - 00:50
Paronoto

Paronoto

"zo fanatiek ben ik niet haha.. "

Ge mist de kans van uw leven.... de ELK PLUS den botanist....dat vergeet ge nooit meer
dinsdag 9 september 2014 - 09:35
Botanist

Botanist

Bedankt voor de smile Paul. Ben jij op de ELK dit jaar ?
Wat de Peireskiopsis betreft, een gewortelde stek kost 0.25 euro, maar de portkosten kosten veeeeeel meer. Wel ben in nog in België tot en met 23/09 in Aarschot als je dat ziet zitten Naudin.
dinsdag 9 september 2014 - 11:21
Naudin

Naudin

Ehm, ik kom de 22e pas weer naar Leuven, maar ik zal zien of ik dan nog even langs kan komen. Ik laat iets weten. (Hebt u enig idee wat de portokosten zouden zijn overigens?)
dinsdag 9 september 2014 - 14:07
Botanist

Botanist

Ongeveer 9 euro denk ik.
dinsdag 9 september 2014 - 15:33
Paronoto

Paronoto

"Ben jij op de ELK dit jaar ?

Spijtig genoeg moet ik forfait geven...mijn madam ligt weer in het Univ. Ziekenhuis ....problemen met de nieren, ze is al "langs de machine" gepasseerd en wordt nog verder behandeld en dat kan nog een poosje duren. Daarbij komt nog dat bij een van de eerste verplaatsingen van het U.Z. naar Schepdaal er zich plots een kramp in mijn linkerhand voordoet en ik alleen nog mijn rechterhand kon gebruiken....Ben sitopresto op de pechstrook gaan staan en uitgestapt, mijn linkerarm rond gezwierd tot die kramp over ging en ik voorzichtigjes kon verder rijden tot huis....Sedertdien moet ik rekenen op mijn zoon die me thuis ophaalt en terug brengt.....
Zelfs wanneer madam naar huis mag kan ik haar niet alleen laten nietwaar...ELK en nog wel wat "andere dingen" zijn voor ons beiden niet meer weggelegd.....oud worden is niet zo simpel zeg ik altijd maar ik blijf bij mijn devies "Hoop doet leven".

Hoe die kramp zo plots kan ontstaan vraag ik me af...voorbode van een hartinfarkt...?.Is er soms "een dokter op het Forum...?


dinsdag 9 september 2014 - 21:47
Naudin

Naudin

Emilio, ik heb u een PB gestuurd.
zondag 14 september 2014 - 20:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon