menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Jacuzzi

Karintje

Tekst aangepast

Karintje

Beste allemaal,


Wij willen een jacuzzi in de tuin (jaja, buiten!!) en ik zou graag de ervaring van anderen eens lezen

Wat voor soort is het, enkel voor de fun of ook voor massage, nek, schouder, enz.? (der zijn véél verschillende soorten)
Welk merk, waar heb je het aangekocht?
Staat het ingebouwd, helemaal of voor een stuk?
Richtprijs, incl. opties??
Service ivm plaatsing, uitleg en naverkoop?

Een heleboel vragen en ik hoop een heleboel antwoorden

Grtz,
Karin
woensdag 28 mei 2008 - 14:33
deburen

Deburen

Er zijn meerdere soorten goede spa's op de markt. Als je maar geen Chinese brol koopt van 5000 tot 10000 euro. Indien je stukken krijgt miserie, een stroomrekening om van achterover te vallen. Je hebt er wel een tv en dergelijke op en aan maar dat kan je natuurlijk ook binnenshuis. Geniet liever van de rust. Een goede jacuzzi die zuinig in verbruik is en goed geisoleerd kost je om en bij de € 15000. Ik ben erg tevreden over die van mij en ook de service is super goed. Ik kan natuurlijk geen reclame maken maar ik heb veel gekeken en vergeleken en de simpelste zijn de beste!
woensdag 28 mei 2008 - 18:03
Mandyvdijk

Tekst aangepast

Mandyvdijk

Wij wilden ook ooit een jacuzzi in de tuin maar vonden het toch teveel gedoe met inbouwen enzo. Uiteindelijk gebruik je het niet vaak genoeg en zit je wel met onderhoud. Daarom huren wij wel eens een jacuzzi. wij doen dat via https://zentri.nl/ maar je hebt heel veel aanbieders.
woensdag 16 augustus 2023 - 11:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon