menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kruipruimte tuintje (Avontuur).

Ga naar meest recente reactie

Fets

Tekst aangepast

Fets

Hoi,

Ik ga een project beginnen op basis van een persoonlijke uitdaging en omdat ik er gewoon zin in heb om te doen. Dit is iets wat bij mij past en waar ik veel plezier uit kan halen; het is lekker gek, anders, vreemd en spannend. Verwacht geen wonderen of een groot succes, er zijn heel veel belemmeringen in dit project en ik doe het op een budget (relatief gezien). Hoe of wat precies weet ik nog niet, ik maak gaande weg een plan en kijk naar de mogelijkheden die er zijn.

De toekomstige ingang (ik zal ook wat gaan filmen om de beleving van dit project te verbeteren):
woensdag 11 oktober 2023 - 19:29
Fets

Fets

Op het forum van Klusidee heb ik een onderwerp lopen over dit project (Klusidee - Kruipruimte gebruiken), daarin overleg ik, en deel ik, de vorderingen als het gaat om de "constructie". Voor het technisch gedeelte van het kweeksysteem gebruik ik deels een ander forum van circuitonline, maar dit is niet specifiek gericht op dit project. Ik ben daar wat langer aanwezig inmiddels en richt mij op climate control, deze kennis gebruik ik weer in dit project en ga meer geautomatiseerd werken.

Omdat ik niet op elk forum het verhaal wil schrijven van wat ik doe, splits ik het gericht op zodat het onderwerp bij het forum past. Voor hier gaat het dan ook om de beplanting en kweek, bouwkundig en techniek vind ik hier niet volledig passen (uiteraard mag het kweeksysteem wel gedeeld worden hier, maar niet de gehele techniek er achter).

vrijdag 13 oktober 2023 - 18:39
leerling

Leerling

Sorry, maar dit is allemaal ontzettend vaag. Voor mij stinkt dit naar clikcbait.
vrijdag 13 oktober 2023 - 23:39
Fets

Tekst aangepast

Fets

Wellicht leef je in een angstige wereld met weinig vertrouwen in de mensen om je heen, maar iemand op deze manier benaderen siert nu niet bepaald. Je zet mij in de positie dat ik mij nu moet gaan verdedigen omdat ik een leuk creatief project wil beginnen -en koppelt dat aan een vreemde negatieve sfeer. Ik voel géén verplichting om mijzelf te verdedigen op basis van valse beschuldigingen en heb daar ook weinig respect voor.

Ik zou persoonlijk gewoon vragen stellen en de reactie afwachten; op basis van dat kun je dan eventueel conclusies trekken als je feitelijk bewijs hebt die je gevoelens staven. Indien je niet op een normale manier sociale online interactie kunt aangaan voel ik geen behoefte om in te gaan op jouw vragen.

Met hartelijke groet (en hopend op positief contact),
Steffen

zondag 15 oktober 2023 - 19:31
leerling
zondag 15 oktober 2023 - 21:02
Fets

Tekst aangepast

Fets

"Tja" kan ik niets mee, dat is er lekker makkelijk vanaf komen en doen alsof je neus bloed. Het is nu eenmaal zo en dit is mijn leven zegt het. Geen verantwoording nemen en een autoriteitskaart proberen te spelen...

Voor een beetje eigenwaarde is excuses aanbieden beter.


Edit 17-10: https://www.youtube.com/watch?v=DSfd4kGAENw
Ik zou mijn verhaal graag willen delen maar kan niet meer reageren onder dit bericht, voor mij maakt het niet uit omdat ik gelukkig gebruik kan maken van meer forums waar ook liefhebbers of mensen aanwezig zijn die verstand hebben van planten. Soms weten ze niet alles of hebben niet de ervaring, maar men zoekt en denkt gelukkig mee en daaruit kan ik ook informatie halen.

Ik heb wel een eergevoel en denk dat als dit zo moet met struggels dat het mij niet veel waard is, ik dacht dat het voor hier een mooie toevoeging was en een keer anders dan wat je normaal gesproken zou doen. Het voelt voor mij als een teleurstelling, maar ben niet haatdragend en zie mijzelf in staat om in de toekomst een keer terug te komen met vorderingen van de kweek.

maandag 16 oktober 2023 - 00:09
Roeli

Roeli

?????????????????


SORRY, BEN IK NU ZO DOM, OF LIJKT DAT MAAR ZO.
donderdag 2 november 2023 - 10:13

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon