menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Plakken blaadjes

Ga naar meest recente reactie

RVRV

RVRV

Hallo bloemschikk(st)ers

Wanneer je veel blaadjes moet kleven : bv kleven met de spuitbus dan kan je precies je vingers niet meer van elkaar houden....!!!!!!!

Is het waar dat als je, je handen insmeerd met een handcreme dat je handen dan zo plakkerig niet zijn??

Of heeft iemand een andere oplossing?

Groet
RVRV
maandag 10 december 2007 - 21:45
lywi

Lywi

Hallo ,in plaats van een spuitbus te gebruiken kun je ook behangerslijm gebruiken en met platte borstel insmeren , wel goedkoperen gemakkelijk.

Groetjes Lywi
maandag 10 december 2007 - 23:37
decoels

Decoels

hallo,

inderdaad als je je handen insmeert met handcreme, plakken je handen veel minder + het vuil en lijm die toch aan je handen blijft kleven gaat er ook veel gemakkelijker weer af nadien
dinsdag 11 december 2007 - 08:49
yeline

Yeline

Hallo,

Je kan ook gebruik maken van etalage of kopspelden ,als je de bladeren moeten vastmaken in isomo bv een kegel of bol.

grtjes Yeline
dinsdag 11 december 2007 - 08:57
Jose47

Jose47

Bedankt voor de vraag en voor de tip, zit zelf met hetzelfde : vind een spuitbus een kleverig gedoe, alsook de koudlijm .....

Josée47
dinsdag 11 december 2007 - 20:17
mietensie

Mietensie

in der daad die spuit bus plakt geweldig want ik heb per toe val op de matgespoten en al paar keer geschuurd maar ik krijg het niet er af groetjes

hou van het leven en het leven zal u verwennen
dinsdag 11 december 2007 - 21:59
RVRV

RVRV

Eigenlijk is het in een bloemschikles te gebruiken. Je weet of je weet het niet maar er werd gevraagd om met lijmspray te werken en ook spelden mee te brengen. Ik wil het nu wel eens proberen met de handcreme maar ik heb eigenlijk een beetje schrik, laat het dan weer geen vettige (naargelang natuurlijk wat je gebruikt maar toch ) sporen achter.
Ik zal nu zien wat het geeft in de les zelf. Zoals gewoonlijk zal ik heel beplakt zijn.
dinsdag 11 december 2007 - 22:57
RVRV

RVRV

Resultaat : geen handcreme gebruikt (vergeten)
Tussendoor en achteraf je handen afvrijven met wasbenzine en geen plakhanden.

Groet
RVRV
donderdag 13 december 2007 - 00:59

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon