menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hond

Ga naar meest recente reactie

Roeli

Roeli

Door de ziekte van mijn man konden we ,na het overlijden van onze laatste hond, geen andere nemen.
Maar nu ik alleen ben wil ik dolgraag weer een hond(je)
Ik bied dus een goed tehuis aan , aan een al wat oudere hond.

gr. Roeli

Aanvulling.


Inmiddels heb ik, na heel lang zoeken, een hondje gevonden waar ik, op het eerste gezicht verliefd op werd.
dinsdag 7 augustus 2012 - 13:58
Jeannette1

Jeannette1

Roeli,

Het beste wat ik jou aan kan raden is, ga A.U.B. eerst even bij een asiel kijken.

Daar kennen zij de dieren die ze hebben en als je verteld wat je zoekt, weet ik zeker dat men (en zeker ook de hond) jou zeer dankbaar zijn.

Ger en ik wensen je in ieder geval erg veel suc6, zelf hebben wij ook jaren plezier gehad van een zeer lieve hond die maar ca.8 jaar zou worden, maar deze schat werd zelfs 13 jaar.

Veel suc6 voor jou en de hond!
Ger en Jeannette
dinsdag 7 augustus 2012 - 15:45
Roeli

Roeli

dag Jeannette

Wij hebben meerdere keren een , oude, hond uit het asiel gehaald en daar nog een jaar of 3 à 4 heel veel plezier aan beleefd. We hebben 50 jaar honden en katten gehad. De eerste keren een pup, maar daarna steeds uit het asiel.
Maar er zijn ook mensen , die, om bv. gezondheids redenen , afstand moeten doen van hun geliefde hond. Zo'n dier zal dus ook in het asiel belanden. En voor zo'n eigenaar zal het prettig zijn te weten dat zijn hond een goed tehuis heeft gekregen.
Ik wil dus ook pertinent geen hond onder de 5 jaar. Liever een jaar of 8. De hond moet mij niet overleven. Helaas zijn er in de asiels geen honden van die leeftjd.
Ja, herders en dogachtigen, of er staat bij : Kan niet bij kleine kinderen.
En ik heb 4 achterkleinkinderen onder de 10 jaar.
Daarom dus deze oproep.
Lief dat je zo bezorgd gereageerd hebt, Jeannette.

vr.groeten Roeli
dinsdag 7 augustus 2012 - 16:18
Jeannette1

Jeannette1

Hai Roeli,

Dat was iets wat wij niet weten konden uiteraard.

In dit geval hoop ik dat zowel jij als de persoon die een hond af moet/kan staan gelukkig worden/zijn.

Erg veel suc6 en liefde van een hond gewenst!

Groetjes,
Ger en Jeannette
dinsdag 7 augustus 2012 - 16:25
monique217

Monique217

Misschien is dit een leuke site om even te snuffelen?
http://www.baasjegezocht.nl/ (als je klikt bij onze dieren kun je daar zoeken, ook uitgebreid zoeken, dan kun je in ieder geval de honden selecteren op of ze bij kinderen kunnen enz.

Bij ons hebben ze op de site van het asiel ook bemiddelingsdieren dus je zou kunnen kijken of dat bij de asiels bij jullie in de buurt ook zo is.

dinsdag 7 augustus 2012 - 19:59
Roeli

Roeli

Lief bedacht, Monique

Maar ik heb het internet al van voor tot achter en van links tot rechts (ja, ook de site baasjegezocht) uitgeplozen en tot nu toe niets gevonden.
Vandaar dat ik het hier probeer.
Lukt het niet, ik heb geen haast hoor. Er zal van zelf wel iets op mijn pad komen.
Ik wil ook niet zo maar een hond. Er moet ook een klik zijn met het dier.

groetjes Roeli
dinsdag 7 augustus 2012 - 20:14
monique217

Monique217

ik heb je ook gemaild

marktplaats is ook nog een optie alhoewel ik dat soms ook wel link vind........zijn de mensen die van hun hondje af willen eerlijk over het gedrag of eventuele ziektes
dinsdag 7 augustus 2012 - 20:16
Roeli

Roeli

Marktplaats durf ik echt niet aan. Dat vertrouw ik niet.
dinsdag 7 augustus 2012 - 20:22
molleke32

Molleke32

RINGENDE OPROEP:
Ik zoek een nieuwe thuis voor deze superlieve american stafford. Het is een negen jaar oud teefje en luistert naar de naam Zara. Ze komt van een bejaarde dame die haar niet meer kon houden vanwege een verhuis. Ze is goed m
et andere honden en zeer goed met kinderen. Ze is zindelijk en kent basiscommando's. Ik heb ze momenteel opgevangen, maar zoek dringend voor haar een nieuwe thuis waar ze nog een paar mooie jaren tegemoet kan gaan. Ze verdient het. Kan je dit A.U.B. zo veel mogelijk delen? Alvast een dikke merci!
Foto: DRINGENDE OPROEP: Ik zoek een nieuwe thuis voor deze superlieve american stafford. Het is een negen jaar oud teefje en luistert naar de naam Zara. Ze komt van een bejaarde dame die haar niet meer kon houden vanwege een verhuis. Ze is goed met andere honden en zeer goed met kinderen. Ze is zindelijk en kent basiscommando's. Ik heb ze momenteel opgevangen, maar zoek dringend voor haar een nieuwe thuis waar ze nog een paar mooie jaren tegemoet kan gaan. Ze verdient het. Kan je dit A.U.B. zo veel mogelijk delen? Alvast een dikke merci!

deze zit bij een vriendin van me , een superlief beestje!!

liefs vicky
dinsdag 7 augustus 2012 - 22:26
Roeli

Roeli

sorry Vicky

Maar dit is me echt te ver weg.

groetjes Roeli
woensdag 8 augustus 2012 - 08:46
molleke32

Molleke32

roeli, als je echt intresse zou hebben wil ik wel een foto doormailen en haar brengen samen met het opvanggezin waar ze nu zit..

groetjes vicky
woensdag 8 augustus 2012 - 17:12
Roeli

Roeli

Ik wil eerst in de buurt kijken.
Mochten er problemen zijn , dan is het makkelijker op te lossen.

groetjes Roeli
woensdag 8 augustus 2012 - 17:20
molleke32

Molleke32

oké geen probleem, veel succes met je zoektocht.
woensdag 8 augustus 2012 - 17:27
Biekedw

Biekedw

hey Roel, hier bovenaan in de lijst heeft mosmeets een oproep geplaatste voor en adoptie van een lieve hond van een overleden baasje. is mssch iets voor jou?????? Grtjs succes
vrijdag 4 april 2014 - 04:24
Roeli

Roeli

Beste Bieke.
Deze oproep is al bijna 2 jaar geleden geplaatst.. En gelukkig heb ik allang een hondje gevonden.
Bedankt voor je tip, maar die is dus niet meer nodig.
Goldy en ik zijn heel gelukkig met elkaar.

gr. Roeli
vrijdag 4 april 2014 - 07:36
Biekedw

Biekedw

oeps, sorry Roeli, had het niet door, heel veel geluk met jullie 2tjes, Grtjs bieke
zondag 6 april 2014 - 01:42
wilma*15

Wilma*15

Hallo Roeli

Ik las net de naam van jou hondje en moest toen meteen aan mijn hond denken.
Ook die heette Goldy.

Maar heb daarna nooit meer een huisdier willen hebben omdat enkele vrienden van mij allergisch zijn voor huisdieren.

Al mis ik ze nog steeds.
Ik heb dan ook op het oproepje over de 2 katertjes gereageerd.

Heel veel plezier met Goldy.
Groetjes
maandag 7 april 2014 - 20:56
77Grace77

77Grace77

Wat leuk dat jullie elkaar gevonden hebben!
Welk ras is Goldy?

Groetjes & God bless
Ellen
donderdag 17 april 2014 - 16:03
Roeli

Roeli

Als je haar ziet, Ellen, is het net een kleine golden retriever.
Maar of het ook een ras is, dat geloof ik niet.

groetjes Roeli
donderdag 17 april 2014 - 17:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon