menu
Tuinadvies

FAQ

Hieronder hebben wij enkele vaak terugkerende vragen van onze klanten verzameld. Mogelijks vind je hier een antwoord terug op jouw vraag.

Betaling

Elke bestelling wordt pas verstuurd wanneer we jouw betaling ontvangen hebben.
Kies je voor betaaloptie 'overschrijving', dan kan je later betalen.
De bestelling blijft ongeveer 10 dagen voor jou gereserveerd in afwachting van jouw betaling.
Zelfs na de keuze voor ‘overschrijving’ kan je alsnog online betalen via de link in jouw bevestigingsmail.
Deze mails worden automatisch verstuurd vanuit ons systeem.
Wanneer wij jouw betaling ontvangen op onze rekening, sturen wij een bevestigingsmail uit.
Indien je deze e-mail na 2 werkdagen nog steeds niet ontvangen hebt, neemt je best contact op met de klantendienst.
Volgende online-betaalopties zijn mogelijk via de beveiligde betaalomgeving van MultiSafePay.
Daarnaast is er ook de betaaloptie: overschrijving via de website van jouw bank of via een overschrijvingsformulier.

       
Online betalingen ontvangen wij heel snel. Jouw bestelling wordt dan meteen verwerkt.
Wij streven ernaar om jouw bestelling de volgende werkdag te leveren (uitgezonderd planten).
Bij betaaloptie ‘overschrijving’, ontvangen wij jouw betaling pas na 1 à 2 werkdagen en wordt de bestelling daarna verzonden.
Na ontvangst van jouw betaling, ontvang je van ons een link naar het besteloverzicht.
In dit overzicht vind je een link terug waarmee je het factuur kan downloaden. De factuur is beschikbaar van zodra uw bestelling is ingepakt.
Terug naar boven icoon